Infoa seuran nimissä kilpaileville

INFOA YLEISURHEILUN KILPAILUTOIMINTAAN OSALLISTUVILLE:

Seuran nimissä kilpaileminen edellyttää seuran jäsenyyttä.

Seura maksaa kilpasarjoihin osallistuneiden osallistumismaksun sekä kuntoilijoille korkeintaan kaksi massatapahtuman osallistumismaksua.

Kilpailuun ilmoittautuminen: Jokainen urheilija vastaa itse kilpailuihin ilmoittautumisesta ja osallistumismaksun maksamisesta. Mikäli ilmoittautumisessa on ongelmia, niin ota yhteyttä seuran sihteeriin. Osallistumismaksu korvataan kuittia vastaan. Jos jälki-ilmoittautumisesta aiheutuu ylimääräisiä kuluja, niin osallistuja vastaa niistä itse. Mikäli osallistuja peruu osallistumisensa kisaan ilman pätevää syytä, niin seura ei maksa jo maksettua osallistumismaksua.

Mikäli tarvitset kilpailulisenssin, niin se korvataan sinulle kuittia vastaan. Ohjeet lisenssin lunastamiseen löydät http://www.sul.fi/sivut/yleisurheilulisenssi.

Matka-, majoitus- ja ruokailukulut korvataan seuran edustajalle sekä yhdelle huoltajalle vain SM- kilpailujen osalta.

Kaikista kuluista tulee toimittaa kuitit seuran sihteerille tai puheenjohtajalle.