infoa seuran hiihtäjille

INFOA SEURAN HIIHTÄJILLE:

Seuran nimissä kilpaileminen edellyttää seuran jäsenyyttä. Kilpailulisenssi on pakollinen kansallisessa ja sitä ylemmässä kilpailutoiminnassa. Piirikunnallisella ja seuratasolla kilpailevat ja hiihtolajeja harrastavat voivat lunastaa itselleen Skipassin. Lisensseistä ja maksamisesta lisää sivulla www.hiihtoliitto.fi. Mikäli sinulla on ongelmia lisenssin maksun kanssa, ota yhteys Railiin 040-5177190. Skipassi  korvataan vähintään 3:een piiritason kilpailuun osallistuneelle ja lisenssi 3:een kans.tason kisaan osallistuneelle.Hiihtojaosto korvaa lisenssin sinulle kuittia vastaan.

Kilpailuun ilmottautuminen tapahtuu hiihtojaoston sihteerin kautta ja ilmoitus tulee olla sihteerillä vähintään 2 vrk:tta ennen viimeistä ilmottautumispäivää. Sihteeri huolehtii myös ilmottautumismaksut. Mikäli haluat tehdä ilmottautumisen itse tai ilmottaudut jälki-ilmoituksella, niin ilm.kulut korvataan kuittia vastaan. Jos jälki-ilmottautumisesta aiheutuu ylimääräisiä kuluja, niin hiihtäjä vastaa niistä itse. Mikäli hiihtäjä peruu osallistumisensa kisaan ilman pätevää syytä, tulee hiihtäjän itse maksaa / korvata seurale jo maksettu osallistumismaksu.Massahiihtojen ilmottautuminen ensimmäisen hintaportaalin aikana ja seura makaa yhden massahiihto-osallistumisen.

SM- kilpailujen ja HS-loppukilpailun matkat-, majoitus- ja ruokailukulut korvataan kuitteja vastaan hiihtäjille ja yhdelle huoltajalle.Kuluja maksettaessa tulee toimittaa nimi,osoite,sotu ja verokortin tiedot. Kuluja maksetaan keskitetysti 2 kertaa vuodessa.

Jaosto järjestää yhteisiä harjoituksia kauden aikana. Leirityksiä pyritään pitämään ainakin 2 kertaa vuodessa. Näistä informointi erikseen. Kilpailulisenssin lunastaneilla hiihtäjällä on mahdollisuus testauttaa itseään kerran vuodessa. Testin maksaa hiihtojaosto kuittia vastaan. Hiihtoputkimaksuja/ensilumenladumaksuja jaosto korvaa yhden sarjalipun kaudessa. Aktiivihiihtäjiltä toivotaan osallistumista jaoston järjestämään toimintaan.